تخته نرد نفیس و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

هر آنچه باید در مورد یک تخته نرد نفیس بدانید

تخته نرد نفیس، تخته نرد پرکار هخامنشی

خرید تخته نرد نفیس طرح پرکار هخامنشی

 

تخته نرد نفیس چه ویژگی هایی دارد؟ همان طور که می دانید تخته نرد به عنوان یک بازی اصیل ایرانی است که می تواند اوقات فراغت شما را در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی لذت بخش کند.

تماس با پشتیبانی فروشگاه : 02532422119

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

 

هنگام خرید تخت نرد های نفیس باید به اموری دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اندازه ی تخته بازی یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب این محصول است، اندازه ی استاندارد و مناسب این تخته نرد باعث می شود که هنگام بازی تمرکز و تسلط بیشتری به چینش و گردش مهره ها داشته باشید این سایز نه آن قدر بزرگ است که غیر قابل حمل باشد نه آن قدر ظریف که قدرت مانور را از شما بگیرد. یکی از انواع تخته نرد نفیس که بسیار محبوب و پرطرفدار است تخته منبت کاری شده با طرح هخامنشی است که از ابعاد مناسبی با اندازه های 50 در 50 برخوردار است. سایز این مدل تخته خاص بسیار مناسب بوده و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

ویژگی های تخته نرد نفیس طرح هخامنشی

معمولا تخته نرد نفیس را از مواد گرانبها مانند چوب های کمیاب به شکل دست ساز ساخته می شوند. تخته بازی طرح هخامنشی از چوب گردوی نفیس توسط استاد محمدرضا پور حکیم ساخته شده است.

خرید تخته نرد نفیس که از چوب گردو تهیه شده باشد، بهترین گزینه است. چوب گردو بسیار محکم است و استحکام بالایی دارد. به دلیل همین ویژگی، طول عمر آن بسیار زیاد بوده و تا سالیان سال بدون آسیب باقی می ماند.

خاصیت منحصر بفرد دیگری که بر مقبولیت هرچه بیشتر چوب گردو می افزاید، قابلیت شکل پذیری آن است. این خصلت زیبنده موجب می شود طراح بتواند هر نقش چشم نواز و خیره کننده ای را بر روی آن منبت نماید.

اگر شما قصد داشته باشید که تخته نرد نفیس را به عزیزان خود هدیه دهید، خرید تخته نرد تهیه شده از چوب گردو بهترین انتخاب است. آنچه که قوت قلب می شود برای گفتن چنین جمله ای، جنس بی نظیریست که چوب گردو دارد! وقتی شما این تخته نرد ماندگار را به کسی هدیه می دهید، تا سالیان دور و دراز که تخته نرد همچنان باقی است، یاد و خاطر شما در ذهن عزیزتان زنده و مستدام است. پس چه انتخابی از این بهتر؟!

این تخته نرد بسیار زیبا به حالت تاشو ساخته شده و به شما امکان حمل آسان آن را می دهد. این تخته نرد زیبا با استفاده از هنر منبت کاری ساخته شده است. هنر منبت کاری یکی از هنرهای اصیل و باستانی ایران زمین است که با استفاده از چوب گردوی مرغوب ساخته شده است که از رنگ بسیار زیبا و طبیعی برخوردار است. قسمت داخلی این تخت نرد مارس است و با لاک و الکل پوشش داده شده است. در قسمت بیرونی تنها با پارافین جلا داده شده که رنگ طبیعی آن حفظ شود. چوب گردو رگه های زیبایی دارد که به شکل طبیعی به این تخته نرد فوق العاده داده است.

نقوش برجسته ای که بر روی این تخته نرد نفیس حک شده است. از فرهنگ اصیل ایرانی برگرفته شده است و بسیار مورد توجه افراد است. این نقوش با ظرافت و هنرمندی هر چه تمام تر حک شده است. در قسمت بالایی نقش فروهر را به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده می کنیم و در قسمت پایین دو شیر هخامنشی است که همخوانی فوق العاده ای با این بازی باستانی دارد. داخل تخته منبت طرح هخامنشی به شکل مارس معرق است.  همراه این تخته نرد فوق العاده می توانید مهره های درجه یک و با کیفیت بالا را دریافت کنید.علاوه بر مهره ها می توانید کاور گلیمی و تاس مالزی را که جزو ملزومات این بازی است را داشته باشید.

برخی از افراد علاقه مند هستند که تخته نردهایی ویژه و مخصوص به خود را داشته باشند می توانید طرح مورد نظرتان را به گروه آرتانامیک سفارش داده و یک تخته نرد زیبا و منحصر به فرد را به عزیزانتان هدیه بدهید. این هدیه ی ارزشمند از ماندگاری بالایی برخوردار است و با گذشت زمان از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.

چرا تخته نرد نفیس طرح هخامنشی را هدیه بدهیم

خرید تخته نرد نفیس، تخته نرد چوب گردو

داخل تخته نرد نفیس

تخته نرد نفیس طرح هخامنشی نه تنها یک هدیه ی زیبا و بازی فکری فوق العاده است که یک گنجینه ی ارزشمند است. این محصول که به شکل دست ساز عرضه می شود می تواند سالیان سال دوام داشته و یاد خاطره شما را در ذهن افراد زنده نگه دارد. انتخاب این قبیل هدایا به نوعی احترام به فرهنگ و هنر سرزمین مان است. هنر منبت کاری که بر روی این تخته نرد زیبا پیاده شده است یک هنر اصیل ایرانی بوده که در سال های اخیر کمی مهجور مانده است. استفاده از چوب در ساختار تخته علاوه بر زیبایی باعث دوام و ماندگاری بالای آن نیز می شود. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که بازی های فکری را می پسندید می توانید اوقات فراغت خود را با این بازی فوق العاده لذت بخش کنید.

نکته ی دیگر اینکه امکان خرید این محصول با کیف مخصوص وجود دارد. کیفی که برای حفاظت از تخته نرد طراحی شده علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و باعث می شود که به راحتی صفحه ی بازی خود را حمل کنید.

تخته نرد نفیس چوب گردو طرح پرکار هخامنشی

خرید تخته نرد نفیس چوب گردو

انتخاب یک گنجینه روز شمار

همانطور که اشاره کردیم، تخته نرد نفیس منبت یک اثر هنریست که حاصل رنج دست منبت کاران قهار کشورمان می باشد. با نقطه نظر قرار دادن این نکته که بازی تخته، بازی اصیل ایرانی که از ایران باستان به ارث رسیده! و همچنان در دوره کنونی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در کنار مزیت دیگر آن یعنی فکری بودن آن که موجب می شود از آسیب های ناشی از بازی های مجازی عاری می باشد. همچنین، اینکه نوعی بازی جمعی ست، باعث ایجاد جو صمیمانه در میان افراد می شود. لذا منبت یک طرح اصیل ایرانی بر روی یک بازی اصیل ایرانی از جنس چوب گردو، را می توان گنجینه ای ماندگار قلمداد کرد که ارزش آن روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
نادر ترکمانی گفت:
سلام تخته نردی که درآن نوشته شاهین خان و در پشت آن طرح یک یا دو شاهین باشد میخوام با چوب گردو . طرح و قیمت میتونید بدین؟ متشکرم
    مدیر گفت:
    سلام وقت بخیر
    برای راهنمایی بهتر می تونید با پشتبانی فروشگاه تماس بگیرید ( شماره تماس : 38861342 - 025 ) همچنین می تونید شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید تا همکاران بنده در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید