معرفی تخته نرد منبت طرح لیلی مجنون

معرفی تخته نرد منبت طرح لیلی مجنون

تخته نرد لیلی و مجنون، تخته نرد منبت

خرید تخته نرد منبت طرح لیلی و مجنون

درباره تخته نرد منبت چه می دانید؟ در ابتدای امر باید بگوییم که تخته نرد یکی از بازی های فکری و اصیل ایرانی است که طرفداران خاص خود را دارد. از آن جا که ایرانیان همواره به دنبال هنر و زیبایی هستند می توانیم تاثیر آن را بر ساخت انواع تخته نرد مشاهده کنیم. یکی از انواع تخته نردهای نفیس و زیبا تخته نرد منبت است که در مدل های مختلفی وجود دارد. تخته نرد منبت طرح لیلی مجنون از محبوب ترین و پرطرفدارترین نمونه ها است.

ویژگی های تخته نرد منبت طرح لیلی مجنون

منبت کاری یکی از هنرهای اصیل و زیبای ایرانی است تخته نرد منبت طرح لیلی مجنون یکی از ساخته های زیبا و هنرمندانه توسط استاد حمیدرضا پور حکیم است. چوب به کار رفته در این تخته نرد زیبا از میان چوب گردو های مرغوب و مستحکم انتخاب شده است. برای دوام هر چه بیشتر تخت نرد پیش از انجام مراحل منبت کاری چوب را آماده می کنند و طی عملیاتی آن را نرم کرده تا در هنگام عملیات دچار ترک خوردگی نشود.

بعد از این مرحله با استفاده از مغارهای ظریف طرح لیلی مجنون به زیبایی هرچه تمام تر بر روی این تخته نرد حک شده است. سطح چوبی طرح با هنرمندی تمام براق و صیقل یافته است. می توانید اوج ظرافت و هنرمندی را در پیاده سازی این طرح مشاهده کنید.

همان طور که در ابتدا گفتیم داستان لیلی مجنون نماد عشق و وفاداری در میان ایرانیان است از این رو بسیار مورد توجه است. می توانید در حین بازی تخته از این طرح چشم نواز لذت ببرید. شما می توانید علاوه بر انتخاب طرح های موجود طرح مورد نظرتان را نیز سفارش دهید.

مشخصات کلی تخته نرد منبت طرح لیلی و مجنون

خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو

خرید تخته نرد منبت طرح لیلی و مجنون

همان طور که که مشاهده می کنید این تخته نرد منبت کاری شده ی نفیس از چوب گردوی بسیار زیبا و خوش رنگی ساخته شده است و در قسمت بیرونی دارای رنگ است تا از آسیب گذر زمان مصون بماند. این محصول در ابعاد مناسب 50 در 50 سانتی متر ساخته شده و در کنار شکل متناسبی که دارد. می توانید تخت نرد منبت کاری شده را به سادگی حمل کرده و با خود به مهمانی با مسافرت ببرید. این مدل از تخته نردها به همراه کیف هستند که باعث می شود حمل و نگهداری از آن را بسیار ساده کند. همراه این تخته نرد زیبا و نفیس می توانید علاوه بر کاور مهره و تاس های بسیار مرغوبی را نیز دریافت کنید.

چرا تخته نرد منبت کاری طرح لیلی و مجنون را انتخاب کنیم

تخته نرد منبت یک اثر اصیل و ماندگار است که می تواند یک هدیه ی فوق العاده برای افراد در گروه های سنی مختلف باشد. این تخته نرد سال های سال باقی می ماند و به عنوان یک وسیله ی سرگرمی فوق العاده است. مطمئنا این اثر هنری فوق العاده با گذشت زمان از ارزش بیشتری برخوردار خواهد شد.

ممکن است برای عزیزانتان به دنبال یک هدیه ی فوق العاده باشید با انتخاب این تخته نرد زیبا یک هدیه مادی و معنوی فوق العاده به عزیزانتان بدهید.

استفاده از مواد مناسب در ساخت تخته نرد منبت باعث می شود که عمر این وسیله بیشتر باشد. چوب گردوی انتخاب شده برای این تخته نرد نقش عمده ای در زیبایی آن دارد و به این دلیل است که چوب مورد نظر از میان چوب هایی با بافت نرم و سبک انتخاب شده است که برای منبت کاری بسیار مناسب است. همان طور که مشاهده می کنید چوب به کار رفته بسیار خوش رنگ و متراکم و سنگین است که در حین عملیات منبت کاری در برابر ضربات مغار و چکش مقاومت بالایی داشته و طرح را به زیبایی هرچه تمام تر منعکس کرده است.

رگه های موجود در بافت چوب گردو باعث زیبایی صد چندان تخته نرد منبت کاری شده است. همان طور که مشاهده می کنید هنرمند به زیبایی تمام از این رگه ها برای طبیعی تر جلوه دادن نقش ها استفاده کرده است. وجود سایه روشن های طبیعی در چوب گردو زیبایی دلنشینی به این تخته نرد بخشیده است.

این هدیه ی نفیس را می توانید به عنوان یک هدیه ی فوق العاده به عزیزانتان تقدیم کنید و اوقات خوشی را برای آن ها به وجود بیاورید.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید