راهنمای خرید بدلیجات

خرید بدلیجات امروزه بازار گرمی دارد. می توان بیان نمود که این اکسسوری ها در داشتن استایل خاص و زیبا بسیار تاثیر گذار می باشند. فرقی ندارد که یک خانم هستید یا آقا، در هر صورت برای خرید بدلیجات لازم است تا موارد متفاوتی را در نظر بگیرید که در زیر به آنها اشاره شده است.

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص انواع اکسسوری های موجود در بازار، جنس و رویه آنها صحبت نماییم لذا این مقاله را از دست ندهید.

نکات مهم برای خرید بدلیجات زیبا و شیک:

اگر مایل هستید که بدلیجات زیبایی داشته باشید که مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشند، لازم است تا به موارد زیر دقت نمایید:

  • از فروشگاه معتبر خرید انجام دهید:

فروشگاه بدلیجات نقش مهمی در زمان خرید ایفا می نماید. بی شک فروشگاه های برتر محصولات خوب و با کیفیتی ارائه می دهند. در نظر داشته باشید در زمان خرید بدلیجات زنانه یا دخترانه باید فروشنده اطلاعات کامل در خصوص جنس و نحوه نگهداری آن در اختیارتان قرار دهد.

  • به کیفیت محصول مدنظر توجه نمایید:

در زمان خرید بدلیجات لازم است تا کیفیت محصول را حتما مدنظر قرار دهید. از همین رو جنس، فاکتوری است که توجه به آن الزامی می باشد. در حال حاضر اغلب بدلیجاتی که در بازار وجود دارند از جنس استیل هستند که دارای روکش نقره یا طلا می باشند. توصیه می شود که از برندهای خوشنام و فعالی در این حوزه خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با تنوع و طرح های انواع بدلیجات

به طرح و تنوع اکسسوری های موجود در بازار توجه داشته باشید:

فاکتور مهم دیگری که در زمان خرید بدلیجات خاص لازم است تا حتما مدنظر قرار داده شود، تنوع طرح این اکسسوری ها می باشد. بسیار مهم است از محصولاتی استفاده نمایید که تنوع زیادی دارند زیرا در این صورت می توانید سایز و نمونه مناسب با نیاز خود را تهیه کنید. اگر که نیاز به خرید ست کامل نیز داشته باشید، این موارد گزینه خوبی می باشند.

  • حتما به ضد حساسیت بودن بدلیجات دخترانه و زنانه توجه نمایید:

بسیاری از انواع بدلیجات موجود در بازار چون کیفیت خوبی ندارند باعث حساسیت های پوستی می شوند. این موارد اغلب از نیکل تهیه شده اند که کیفیت لازم را ندارند. از همین رو بهتر است که از فروشگاه ها و برندهای برتر خرید خود را انجام دهید.

میتوانید در این صفحه انواع بدلیجات زیبا و خاص را مشاهده فرمائید.

به صورت کلی در زمان خرید بدلیجات زیبا و شیک باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اکسسوری های مذکور دارای قیمت تصویب شده ای نیستند. از همین رو می توانند به هر قیمتی ارائه شوند. به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده توصیه می شود تا حتما کالا ها و ویژگی های آنها را با یکدیگر مقایسه نموده و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

نکات مهم برای خرید انواع بدلیجات

آشنایی با جنس و رویه محصول:

در زمان خرید بدلیجات زیبا و شیک اولین سوالی که پیش می آید، در مورد جنس آنها است. بدلیجاتی که امروزه در بازار وجود دارند دارای انواع متفاوتی هستند که طرح بندی و سایز آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. علاوه بر اینکه جنس این اکسسوری ها با هم متفاوت می باشد، در برخی موارد رویه آنها که آبکاری شده می باشند نیز با هم متفاوت هستند. عموما برای آبکاری از تیتانیوم و نقره استفاده می شود. البته نحوه استفاده از آنها می تواند متفاوت باشد.

اگر بدلیجات خاص شما دارای روکش نقره یا طلا باشند، ظاهری به شکل نقره یا طلا پیدا می کنند. در نظر داشته باشید که پس از مدتی اغلب روکش ها کدر می شوند یا رنگ خود را از دست می دهند. برای این موارد نیاز است تا مجدد آبکاری صورت بگیرد. در بین روکش هایی که بیشتر استفاده می شود می توان به رادیوم اشاره نمود که طول عمر خوبی دارد. البته این روکش چون حساسیتی ایجاد نمی نماید مورد توجه افراد زیادی است. اغلب بدلیجات مردانه با روکش رادیوم به بازار عرضه می شوند که رنگ نقره ای زیبایی دارند.

در خصوص جنس بدلیجات نیز باید این موضوع را در نظر داشته باشید که استیل می تواند گزینه خوب و مقرون به صرفه ای باشد. این فلز حساسیتی ایجاد نمی کند و استفاده از آن بسیار آسان است. لازم به ذکر است که از لحاظ کیفی نیز این موارد دارای کیفیت قابل قبولی می باشند.

در زمان خرید بدلیجات به چه مواردی باید دقت کرد

در خصوص آبکاری بدلیجات باید در نظر داشته باشید که روکش تیتانیوم از نقره بهتر است زیرا سفید تر بوده و مقاومت بیشتری دارد. این مورد دیرتر کدر می شود. همچنین لازم به ذکر است که بدلیجات آبکاری طلا دارای قیمت بالایی می باشند و اغلب از آنها به جای طلا استفاده می شود. این موارد در برابر گرمای زیاد هوا، رطوبت، نور مستقیم خورشید و مواردی از این قبیل مقاومت خوبی ندارند و سریعا کدر می شوند. البته در نظر داشته باشید که با آبکاری شما می توانید ظاهر بدلیجات خود را شفاف و تمیز نمایید.

جمع بندی:

قیمت بدلیجات با توجه به نوع آنها و فلزی که برای ساخت آنان بکار رفته است، متفاوت می باشد. گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر یا حلقه از جمله بدلیجاتی می باشند که امروزه بسیار استفاده می شوند. با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که اکسسوری های موجود در بازار دارای انواع متفاوتی می باشند. مقاومت این موارد نیز متفاوت است. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که رطوبت و گرما می تواند روی استحکام آنها تاثیر بگذارد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید